07. September 2010
Vis indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
Ja
Ja Ja 29%[2 Stemmer]
Nej Nej 43%[3 Stemmer]
Måske - beskriv hvorfor Måske - beskriv hvorfor 29%[2 Stemmer]
Antal stemmer : 7
 Udskriv debat
LT i Black & Gold ??
Dragon
Efter at Ladanian Tomlinson blev fritstillet af Chargers igår er der blevet spekuleret vildt om hvor han nu vil ende op henne. Der er ingen tvivl om at Brees vil blive glad for det. Se bare hvad Brees har skrevet på sin twitter idag

"I would love to get LT in the black and gold. Crazier things have happened"

"OK, due to popular demand, I am asking the question....who thinks LT should be a Saint? #fb"

LT og Reggie har trænet sammen i San Diego næsten hver sommer mens Reggie har været hos Saints og LT har fungeret som mentor for Reggie i mange år - helt tilbage til dengang at Reggie stadig spillede på College. LT's produktion har været faldende de sidste 2 år hos Chargers, men det er vigtigt at huske at dette skete samtidig med at Chargers lod hans primære blocker forlade klubben. Saints har Heath Evans som for at citere PT "skaber så store huller at selv en lastbil kan køre igennem"

Der er ingen tvivl om at LT ikke vil være starter hvis han skulle skrive kontrakt med Saints - PT og Reggie er #1 & #2

Men hvad syntes i andre..
Redigeret af Dragon d. 23.02.2010
2010 - REPEAT !!

Gregg Williams "It is about getting ready to do it again - It is about two dat as opposed to who dat"

Ulrik Jensen
Jeg stemte måske. Jeg vil sige nej hvis Saints holder på Bush. Ham sammen med Pierre Thomas, vil jeg gerne holde på, og jeg håber og tror også Saints får Reggie på kontrakt. Men derimod hvis Reggie forlader New Orleans, så kunne LT være en god erstatning.

Jeg er dog stadig lidt i tvivl om der er så meget tilbage i tanken hos LT. Men en Superbowl vil han vist gerne erhverve sig inden han ligger padsne på hylden.

http://www.neworleanssaints.dk
Tobythebest
Stemte nej. Alt andet lige så foretrækker jeg at få kontrakt med Reggie og samtidig beholde PT i flere år endnu, men hvis det nu ikke skulle ske at vi fik Bush for næste sæson har jeg en anden jeg hellere vil se i Black & Gold - Brian Westbrook! Den mening er halvt baseret på hjertet eftersom jeg er stor fan af Westbrook - elsker simpelthen den mand, er så god i det åbne spil med screens og dump passes og i den forstand ser jeg ham som en bedre "addition" til Saints. Men som sagt ser jeg helst at vi beholder den trio (Thomas, Bush og Bell) Så kunne vi måske skrive Westbrook eller LT istedet for Lynell Hamilton Smile hehe, ej.

Toby-
img716.imageshack.us/img716/7070/saints2xlarge.jpg
Ohhh boy...

Dragon
Jeg stemte måske - mest fordi jeg ikke ved hvordan han passer ind.

Det vil nok være Bell som er mest i farezonen hvis det skulle ske - Jeg kan ikke se PT eller Reggie forlade klubben og Hamilton er altfor værdifuld på ST !

Bell forsvandt næsten samtidig med Evans så uanset om LT kommer til Nola eller ej, kommer Bell nok til at slås for sin plads på holdet i TC
2010 - REPEAT !!

Gregg Williams "It is about getting ready to do it again - It is about two dat as opposed to who dat"

Dragon
Bell syntes at være på vej ud...

Han er blandt de få RFA spillere som Saints IKKE har valgt at give et kontrakttilbud på nuværende tidspunkt
2010 - REPEAT !!

Spring til debat:
Lignende tråde
Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Black & Gold ?!? Saints talk! 2 03.05.2009
Siden dannet på: 0.41 sekunder 967,867 Unikke besøg