Historisk set er Saints et af de sidste hold der skriver kontrakt med deres rookies. Loomis har mere end en gang sagt at han foretrækker at skrive kontrakt så tæt på træningslejren som muligt. Efter hans mening er der intet værre end et ungt menneske med en masse penge og intet at lave.
Når det er sagt er Saints nu endelig begyndt at skrive kontrakter med året rookies, og 4 runde valget Al Woods er den første som har skrevet under på en 4 års kontrakt
2010 - REPEAT !!
Gregg Williams "It is about getting ready to do it again - It is about two dat as opposed to who dat"
Glæder mig til at følge Woods og håber han kan gøre en forskel på Saints linje. Det kunne være fantastisk hvis Saints nu har to unge(Ellis) DTs som kan gøre en forskel i midten.
Det var i hvert fald fantastisk at se for glad Woods blev for at netop blive valgt at Saints. YouTube Video
Sean Canfield - Saints 7 runde valg har skrevet en standard 4 års kontrakt idag. Dermed mangler Saints kun at skrive kontrakt med de sidste 4 draftede rookies
2010 - REPEAT !!
Gregg Williams "It is about getting ready to do it again - It is about two dat as opposed to who dat"
Er der nogen som har lidt viden om Patrick Robinsons situation. Det eneste jeg har læst er at han lavede en masse fejl ved hans første træninger, men har ikke fulgt så meget med her på de sidste (Honeymooon!).
Der er ingen 1. rundevalg som pt har skrevet kontrakt heller ikke Robinson. Ja efter sigende havde han en hård minicamp men det havde Jenkins også sidste år. I OTA's med hele holdet derimod klarede han sig efter sigende godt i forhold til at han er en rookie
Der har været forholdsvis stille omkring patrick Robinson - næsten ingen nyheder, men forhåbentlig ændrer det sig til det bedre når træningslejren starter. En lille appetit vækker:
YouTube Video
Redigeret af Dragon d. 20.07.2010
2010 - REPEAT !!
Glæder mig også til at Saints får kontrakt på de to sidste, og jeg glæder mig specielt til at høre hvordan Gramham klarer sig i TC. Har på fornemelsen at han kan gå hen og blive rigtig godt. Men på den anden side det havde jeg også om Jonathan Sullivan.
Så skal spillerne rapportere til træningslejren i morgen aften, så det er passende nok at Jimmy Graham har skrevet kontrakt i aften. Så mangler vi kun Robinson
2010 - REPEAT !!
Jeg tror ikke der går længe før Robinson signer. Jeg har ikke læst så meget om kontrakt situatonen, men Robinson skal bare se at komme til TC, jo før jo bedre.