Skal vi ikke spille Fantasy football i år?
Jeg er klar.
Laver du en turnering, som du plejer Ulrik?
Det kan jeg sagtes vi skal vel bare være 10 styks er det ikke det mindste antal man kan være?
Jeg er klar, kender en der gerne vil med.
Jeg kender også 2 der er klar, og er selvfølgelig også selv klar!
Jeg er også på - og har kollegaer jeg kan invitere 😉
Jeg er klar!
Så er der oprettet en liga - Alle er meget velkomne! Whodat!!!
Invite friends by emailing the following URL and league information directly to your friends:
Join Here: http://fantasy.nfl.com/registration/privateleaguejoin?leagueId=1156611
League ID: 1156611
League Password: drewbrees
LIVE Draft: lørdag den 1. september kl. 20:00
Så jeg tilmeldt. Må se om jeg kan få success som sidste år, hvem var det egentlig der vandt der - mener jeg nåede finalen :S
Navn: ACanOfWhoopAss
Er også klar til sæsonen 🙂
Går efter sejren.....
Har ændret ligaen fra 8 til 10 hold, da vi kun havde 1 plads tilbage.
Jeg har en der gerne vil med, han var også med sidste år, eller skal vi lige se om der kommer flere Saints fans først?
Det lyder da fint. Jeg har fjernet de sidste to pladser, så men Jaydeee's +1 så er vi 8 i ligaen, med live draft i morgen 🙂
Hvis der er flere vil nå at være med så skynd jer at post her eller send mig en mail på info@neworleanssaints.dk... så opretter vi bare pladserne igen. #whodat
2 timer til draft start, 1 1/2 time til man kan komme ind i draftlobbyen... Er I klar til at drafte?
Hold fingrene fra Brees 😉
