New Orleans Saints’ komplette kampprogram for 2026-sæsonen blev offentliggjort natten til fredag dansk tid, og programmet byder på en relativt balanceret sæson med mange fanvenlige kickoff-tidspunkter.

Saints åbner sæsonen på udebane mod Detroit Lions den 13. september, inden endnu en svær udebanekamp venter mod Baltimore Ravens i uge 2. Første hjemmekamp spilles i uge 3 mod Las Vegas Raiders.
Årets eneste primetime-opgør kommer allerede i uge 4, når rivalerne fra Atlanta Falcons gæster Caesars Superdome til Monday Night Football natten til tirsdag dansk tid.
Et af sæsonens største højdepunkter bliver uden tvivl den internationale kamp i Paris. Her møder Saints Pittsburgh Steelers på Stade de France i uge 7 i en kamp, der spilles allerede klokken 15:30 dansk tid.
Kamptidsmæssigt ser programmet ganske attraktivt ud for danske Saints-fans. Hele 13 kampe spilles klokken 19:00 dansk tid, mens kun én kamp ligger i det sene vindue klokken 22:25. Samtidig slipper Saints for flere sene primetime-kampe end Monday Night-opgøret mod Falcons.
Saints går på bye week i uge 8 efter Paris-kampen. Inden pausen spiller holdet tre regulære udekampe og fire hjemmekampe, mens programmet efter bye week bliver lidt mere udebanetungt med fem udekampe og fire hjemmekampe.
Senere på sæsonen kan vejret komme til at spille en rolle i udekampe mod Chicago Bears og Cincinnati Bengals i slutningen af november, mens Saints også skal på udebane mod Carolina Panthers i december.
Grundspillet afsluttes med to divisionskampe mod Falcons og Tampa Bay Buccaneers, hvor uge 18-opgøret hjemme mod Tampa Bay endnu ikke har fået fastlagt spilletidspunkt.
Hvad syntes du om New Orleans Saints kampprogram? Hvilken kamp ser du mest frem i mod?




Min favorit i 2026 må blive Paris
Jeg håber det kan betyde en tilbagevendende begivenhed
Ellers er jeg glad for vi ikke skal til det kolde nord for ofte
For mig er 19:00 prime time, så lad os endelig få flere
Jeg er også på Paris kampen. Den skal jeg ind se.
Ellers syntes jeg Falcons kampen ser fed ud. Selvom tidspunktet er æv.
Jeg var sammen med en masse 49ers fans på Southern Cross sidste sæson. Hvilket jeg syntes var en god oplevelse, selv om jeg savnede flere ligesindede derinde 🙂 Er der interesse for at udvælge en kamp – og mødes på SC og se én kamp?