Hvis sæsonen sluttede idag…

Skrevet af Ulrik Gorm Jensen

Skrevet af Ulrik Gorm Jensen

den 7. december 2011

Hvis NFL sæsonen sluttede i dag, hvem ville så være inde og hvem ville være ude af play offs?

I NFC ville Green Bay og San Francisco sidde over som henholdsvis det første og andet seed. New Orleans ville hjemme i wild card runden møde det sjette seed fra Atlanta i et rent NFC South showdown. Dallas ville i det andet wildcard opgør møde Chicago.

Hvilket er samme billed som vi havde i sidste uge.

Packers og 49ers har sikret sig playoff deltagelse. Mens New Orleans, Dallas, Chicago og Atlanta ikke er sikret endnu.

Der er stadig mange hold der jagter de seks ovennævnte og de hold er: Detriot, New York, Philadelphia, Washington, Seattle, Arizona, Tampa Bay og Carolina

Mens Minnesota og St. Louis er ude af slutspilsraset.

Emner: Playoffs

0 Kommentarer

Indsend en Kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Hvem bliver Saints næste Head coach?

Hvem bliver Saints næste Head coach?

Mens alle andre NFL med åbne head coach stillinger nu er besat, står Saints fortsat uden head coach for 2025 sæsonen. Der er dog fortsat mange muligheder for Saints at gå, når holdet skal finde deres næste head coach.

NYHEDSBREV

Gør som mange andre danske New Orleans Saints fans. Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få de vigtigeste nyheder leveret direkte i din mailbox.

WHODAT - Du er nu tilmeldt vores mailliste.